elu pariisis

kolmapäev, märts 31, 2004

LIsaks sellele, et ma enda tegemised siia blogi üles kirjutan, loen ma nii mőndagi teist blogi. On üks rühmitus, kelle blogidel on logo "Kilekott, ei aitäh". Keskkonnasőbralikkus eelkőige. Kuigi mul pole siin lehel sellist logo, olen vist kah peaaegu samasugune. Nimelt antakse siin Prantsusmaal alati, kui sa poes käid, kilekott kaasa. Mitte ainult őunakilekott, vaid ikka ise saad asjade pakkimiseks vőtta nii palju kui tahad. Kusjuures need kilekotid on siin suht väikesed. Ja kuna kőik siin mingeid kohutavaid laadungeid kogu aeg ostavad, siis on tulemus umbes päev ja 10 kilekotti. Igatahes hakkas lőpuks mind see kilekoti uputus tüütama, kuigi ma neid osavalt ka prügikastidena kasutan. Nüüd olen asjalik ja käin korraliku paberkotiga poes. Minnes vehin uljalt tühja kotiga ja tulles tirin rasket kotti järel. Ise olen rahul. On ikka popim poes käia küll Galeries Lafayette'i kotiga kui mingi koleda Championi kilekaga.