elu pariisis

esmaspäev, aprill 18, 2005

Kevad

Tundub, et kevad on päriselt Bratislavasse j?udnud. Fakti t?endavad järgmised asjaolud:
1) ma käin paljasääri (no see on muidugi suhteline, kui palju see kevade olemasolu näitab)
2) mul on seljal esimene päiksep?letus (mhmh, rattas?it on ajav?it)
3) k?ikidel puudel on suured lehed tekkinud viimase nädalaga
4) linnud, kes mul siin hoovi peal elavad, (nagu kuldnokad, mustad, ainult et punase nokaga... no täitsa piinlik, aga ma ei tea, mis linnud need on) kurameerivad. On täitsa ülbeks läinud, k?nnivad k?igil aknalaudadel juba
5) lemmikkohvikutes pole enam ?htuti kohti
6) soome turistid on ka Bratislavasse j?udnud (päriselt ka, täitsa Tallinna tunne tuleb vahepeal)

Ja nii edasi. Lahe on. Ainult et mu mega-jalgrattateel on nädalavahetusteti selline liiklus, et hullem kui autoteel. Jalgratturid, rulluisutajad, niisama hängijad, koerad jne. Pakun, et lausa mitutuhat inimest oli selle 13 kilomeetri peal laupäeval.

Aga ikka on äge :)