elu pariisis

esmaspäev, märts 14, 2005

Mu lemmikmajad ;)

Käisin nädalavahetusel shoppingul. Et ma üks igavene "snoob" ja "moetsikk" olen, siis shoppan ma Pariisis. (Tegelikult on asi lihtsalt selles, et Bratislavast pole midagi osta. Päriselt ka, kogu selle aja jooksul, mis ma siin elanud olen, siis peale söögi, hambapasta ja jalgratta ma siit midagi endale ostnud pole.)

Panin tähele huvitavat seaduspära: Kui shopping satub m?nele alede-nädalavahetusele (nagu mul eelmine kord) v?i muidu ostuhulluse nädalavahetusele, siis on kogu poeskäik üks hull piin, kahe tunni pärast on kaubamajadest nii villand, et ainult p?geneks rahvasummade eest. Ja kuigi hinnad peaks ahvatlevad olema, siis mitte midagi ostetud ei saa. Positiivne seejuures on, et k?ik raha jääb alles. Kui aga poodi minna m?nel tavalisel nädalavahetusel, siis v?ib päevast kujuneda ülim meelelahutus, kus jalutad rahulikult mööda Galeries Lafayette'i, vaatad seda ja proovid toda, müüjanäitsikud teevad tasuta proovimeiki ja k?ik vajalik saab l?puks ostetud. Enamgi veel. Aint et raha kulub sel viimasel juhul häbematult palju.

Ei ole halba ilma heata :)

Muidu mul on siin Bratislavas täna +10 kraadi, homseks lubas +12 ja neljapäevaks +16. Pean vaatama, kas rattakummid on täis. Homseks on plaanitud kevade esimene kihutamine Doonau kallastel.

2 Comments:

  • At 10:20 AM, Blogger miisu said…

    no see ei ole küll aus :(
    meil siin - 20 öösiti ja ratta peale pole m?tet m?eldagi

     
  • At 12:24 PM, Blogger Maarja said…

    vot täpselt, hea et meil selle külmaga autodgi veel s?idavad, aga sina hakkad juba ratast välja ajama!

     

Postita kommentaar

<< Home