elu pariisis

teisipäev, aprill 20, 2004

Mul need blogi sissekanded ongi vist sellised, et vahest kirjutan mitu tükki päevas ja siis kuu aega ei kirjuta midagi. Kirjutan siis täna jälle, enne kui tuhin üle läheb.

Meil Alliance'is näidatakse aegajalt prantsuse filme. Nö kultuuriprogramm. Tasuta ja puha. Täna otsustasin minna, filmi nimi on Liiva all (mitte et ma oleks enne teadnud, millest see räägib). Ilgelt jama oli. Ma pole vist ammu nii mitu korda filmi jooksul kella vaadanud. Aga tähelepanuväärne on see, et ma sain kőigest aru, mis räägiti.

Muud pole teinud, koolis käisin ja töötasin natuke. Kartuleid keetsin ka. Pagan, need kartulid, mis siin müüakse, on tegelt ilgelt vastikud, mingid vesised plönnid. Pole ime, et prantslased kartuleid ei söö. Toomasse kartulite vastu ikka ei saa kuidagi.
Tegelt järgmine kord ma vist üritan kőige kallimaid osta, äkki maitsevad paremini.