elu pariisis

teisipäev, november 22, 2005

Järjest hullemaks läheb

Ma vaatasin ilm.ee-st järele, mul on siin sama külm, kui Eestis. Mis Eestist vaadates ei olegi ju teab mis hull, aga siin olles on ikka r?vedalt külm. Nii nulli ümber, vahel rohkem, vahel vähem. M?tles sügavalt, et vist tuleks ikka kasukas Eestist siia lasta toimetada.

Arvake, kas ma käisin täna seminaril, kus ei köetud? Iseenesest avastasin ameerika saatkonna k?rvalt ühe imearmsa maja, seinamaalingute, marmorist treppide, tumedast puidust graveeritud seinapaneelide ja abstraktsete moodsate maalidega. Aga seminar toimus vist endises hobusetallis ja ühtegi kütte-elementi ma seal küll ei tuvastanud. Temperatuur oli selline, et n?rgemad lahkusid poole pealt.

Tegelikult käisin laupäeval Sablon'is kohvikus ja pühapäeval saunas. Nii śikk oli ja nii puhtaks sai. Üldse on kuidagi m?nus. Vaatame, kuidas selle korteri asjaga läheb, äkki siiski 1. detsembrist saab sisse kolida... ma ei julge eriti loota.

1 Comments:

  • At 11:29 AM, Blogger miisu said…

    mm ilm on jube jah. tahaks sooja suve juba.
    aga mina lähen sanatooriumisse jrgmine nädal. enne tööle asumist siis veel puhkusekene.
    aga head nimepäeva sulle!

     

Postita kommentaar

<< Home