elu pariisis

esmaspäev, september 26, 2005

Kunstijutu jätkuks

Mul tuli nüüd meelde, et ma ei j?udnudki Viini From Goya to Picasso näitust vaatama. Aga äkki see tuleb ikka kunagi Brüsselisse ka....
Samas Bettina Rheims'i näitus, mille peale ma KunstHausWien'is silda viskasin, on nüüd Brüsselis. Ma ei mäletagi, kas sellest siin räägitud saigi, aga igatahes on tegu ühe väga laheda tädiga, kes teeb staarifotosid ja igast teemafotosid ka. Kuigi enamus kompositsioone on vähem v?i rohkem aktid, siis miskipärast tuleb tema modellidele alati silma vaadata. Seega kui kellelgi Brüsselis koosolekust aega üle peaks jääma, siis Bozar'is soovitan ära käia.

Info m?ttes, et täna avastasin, et esmaspäeviti on siin muuseumid kinni. Noh, mingi päev nad ju peavad suletud olema, aga m?nedes teistes riikides on see päev nt teisipäev. Nii et ärge segamini ajage.

1 Comments:

  • At 12:46 PM, Blogger miisu said…

    kui Pompis ära käid, kirjuta uudiseid. ah jaa, ära unusta h?lma alt neid pilte fotografeerida, nagu siis Mona Lisat vaatamaskäijad teevad :P (mina kahjuks pole üldse näinud)

     

Postita kommentaar

<< Home