elu pariisis

esmaspäev, september 05, 2005

5. päev. Nopped

Mul on ikka l?puks korter. Ainult et see on popilt aia poole akendega (mis aknad, maast laeni uksed, seinast seina) ja tänu sellele on mul hullult ämblikke. Täna oli üks hiiglane vannis hommikul. Jube.

Eile s?ib moules'e (merekarpe?) ja friikaid, kohalik rahvustoit. Ja käisin muuseumis kah. Ja punast kirsi?lut sain kah.

Suurlinna saastest on mul kurk pidevalt kare ja punnid on näos. Kohe näha, et maakas, metsa?hu peal kasvanud :P

Autoga oskan juba enda juurde ja tööle s?ita, väga suurtes ummikutes pole istunud. Bensiinijaama olen ka üles leidnud. Muideks, bensiin maksab siin 1.47. Eurot. Nii et 16 EEK-i, mille pärast Eestist paanitsetakse, tundub kui tasuta.

Muidu on siin Brüsselis veider. V?ib aimata, et see päriskorteri otsing saab veel raskem olema, kui selle kuuajalise saamine. Kuidagi imelikud on nad siin.

Täna on esimene koosolek, aga ei midagi erilist.

1 Comments:

  • At 12:41 PM, Blogger Maarja said…

    Mis, meil oli ka üle 15 juba! ja vaata mis palka saame.

    Ja tead, uurisin välja kuidas ämblikutest lahti saada. Nad ei pidavat sallima mitte mingisuguseid asju kastani puust. Loodan, et kastanimunad ka aitavad, sest mina lähen küll varsti nende jahile. Sügis käes ja mind ka jälle ämblikud kummitavad, üks öö pidin lauda diivanil magama sellepärast:(

     

Postita kommentaar

<< Home