elu pariisis

kolmapäev, november 16, 2005

Pealinna uudised

Kuulsin täna, et osadel on koosolekud kuni kl 8 ja 9ni. Selle k?rval mu 10-18ni koosolekud ei olekski nagu midagi. Mul oli kogu aeg tunne, et see on piinamine... Piinaks muutub asi vist siis, kui peaks kahel koosolekul korraga 10-18ni olema. Seni on mul igasugu kavalate v?tetega ?nnestunud seda vältida, aga karta on, et ükskord j?uavad need päevad ka kätta. Eriti nüüd, mil aeg rohkem detsembri poole läheb ja eesistuja tööplaan täita tuleb.

Muidu on hirmus külm, varsti vist hakkab lund sadama. Igatahes olen ma endale enam kui tänulik, et ma reedel need kindad ostsin. Ma vist räägin siin blogis ainult ilmast, mis näitab selgelt, et ega mul millestki muust targemast kirjutada polegi. Aga ma ei tea ju k?igi nende limitéde ja restreint'ide keskel, mis täpselt salajane info on ja mis mitte ja kas ma v?in rääkida sellest, kuidas prantslased on shokeeritud, kui EL paberites on üks väike lausejupp "EU peaks tulevikus soodustama rohkem erapensionite teket ja arendamist ja mitte lootma riiklikele pensionitele" ja kuidas slovaki keelest t?lge inglise keelde on halvem, kui prantsuse keelde.

Ma otsin jälle korterit. V?ibolla kunagi veab.