elu pariisis

esmaspäev, veebruar 23, 2004

Uh, küll on külm väljas. Täna sadas isegi lund.

Tegelt pole mul siin häda midagi. Lund olen ma siin Pariisis näinud täpselt kaks korda ja seegi oli miski, mis enne asfaldile jőudmist oli juba veeks sulanud. Tavaliselt kőnnin ringi kingades, saapaid kannam ainult poosetamise mőttes. Ja mul ei ole kunagi jalad märjad vői kőrvad külmunud. Ja kui päike paistab, on ikka väga mőnus. Üks hommik hakkasin just kooli minema, oli hästi selge ja päike oli kohe-kohe tőusmas. Lőuna pool Pariisi on 2 lennuvälja. Varahommikused lennukid olid sinna lőunataevasse oma jutid vedanud, mis tol hetkel olid imeliselt roosad eresinisel taustal :)

Veendusin veel täna, et need 18 eurot, mis ma uute kontsaplekkide peale kulutasin (mis osutusid seega pea sama kalliks, kui kingad ise), olid ikka vajalik väljaminek. Ujulas tuli üks tüdruk mu juurde ja küsis, kust ma küll nii shefid kingad sain :) Headest asjadest ei tohi nii lihtsalt loobuda.