elu pariisis

teisipäev, jaanuar 03, 2006

Tegelikult on asi nii, et kuna ma juba nii ühes kui teises kohas oma lühikese elu jooksul olen elanu, siis Belgia ei üllata mind enam üldse eriti. Sellepärast on ka blogis nii vähe sissekandeid ilmselt.
Näiteks see, et ma täna endale koju interneti pidin saama ja loomulikult seda ei saanud, oli täiesti ettearvatav. Pean nüüd veel kohalikule telefonioperaatorile pinda käima, et nad mulle mingi asjalikuma tehniku saadaks, kes suudaks välja m?elda, miks tänava peal kastis on telefonisignaal ja mu maja keldris osades juhtmetes pole. Kusjuures 2 korteris majas peaks telefonid toimima ja töötama.
Nii tark ma juba olen, et ilma telefoniliini v?i telekakaablita ei saa internetti kohe mitte kellegi käest (ainult üle mobiili, aga see on natuke liiga kallis päevade kaupa surfamiseks...). Ja telekakaablit mul pole, sest me majal on oma taldrik katusel. Hmh, teleka, muideks, lasime me korteriomanikul ära viia.

Muidu on siin Brüsselis hästi vaikne.

Hommikud mu kodu ülemisel korrusel on täiesti jumalikud, eriti kui päike paistab. Tulge mulle külla, mul on eriti vinge kohvimasin ja eriti head teed. Tänavaotse pagariäri on ka täiesti tasemel.

2 Comments:

  • At 2:41 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Tuleks külla küll, kui juba niimoodi avalikult kutsud;)

     
  • At 1:06 AM, Anonymous Anonüümne said…

    hea algus

     

Postita kommentaar

<< Home