elu pariisis

neljapäev, jaanuar 20, 2005

T2htsatest asjadest.

Nimelt kui ma oma Bratislava korterisse kolisin, siis j2ttis korteriomanik mulle posu toalilli. Vaatasin neid 6uduse ja kurbusega. Hoiatasin omanikku juba alguses, et mina vastutust enda peale ei v6ta, kui nad 2ra surevad. Sest mul surevad niikuinii k6ik toalilled ruttu v2lja. Aga omanik v2itis, et ta enda kodus pole rohkem lilledele ruumi ja et ilusamad on ta niikuinii juba 2ra viinud.

Niisiis lubasin, et yritan neid v2hemalt korralikult kasta. Ja kastnud olen ma neid ka. Vahel vist isegi liiga palju, mulle tundub. Igatahes, selle poole aasta jooksul on 9-st lillest 2 hinge heitnud. Noh, mis ma ytlesin. 6igustan ennast sellega, et ega nad olidki sellised nirud ja vaakusind hinge juba algusest peale.

Vahepeal k2isid mul kylalised ja yks tytarlaps teatas, et yks mu lilledest on orhidee. On selline v2ike, madal, roheliste paksude lehtedega. Noh, v2ga tore. Kuigi siiani ta mingi iludus kyll ei olnud. Janka andis veel n6uandeid kastmise osas (palju ei tohi kasta, korra n2dalas, ja alustassile kogunenud vesi tuleb 2ra kallata).

Aga eile l2ks mu orhidee 6itsema :) Pardipojast sai luik. Ja v?ibolla saab ka kitsest kärner ;)Paistab, et 3 6it tuleb. Nii sheff :)

Muidu vahepeal sissekandeid polnud, sest p2rast Eestist tagasitulekut oli nagu v2ike pohmell, k6ik oli hall ja igav. Jaanuar kah.

Aga l2heb paremaks. T2na sajab lund. Vast saab siis kasuka ka kunagi selga panna.