elu pariisis

kolmapäev, detsember 01, 2004

Tänane Äripäev v?ttis mu just s?nad suust (Vt Äripäeva repliik). Mul süda tilgub verd väikse Eesti pärast (tegelt mis see Slovakkia nii väga suurem on), kui ma näen k?iki neid investeeringuid, mis siia robinal tehakse. Just, Volkswagen, Peugeot, Kia, siis see autoosade tehas, Saksa ?lletehased, üks suur ameerika terasetootja, supermarket Tesco jne. Raha lihtsalt voolab sisse... Eestis v?ideldakse mingi Tivoli pärast ja siis saab ka selle Riia endale (tegelt ma ei tea, mis sellest pakkumisest sai, nii et parandage, kui vaja).

Kaarti vaadates muidugi Eesti ja Slovakkia geograafilist asukohta ei v?rdle, sest siin olen ma ikka päris Euroopa südames. P?him?tteliselt 1000 km kaugusel on peaaegu k?ik Euroopa riigid. Väljaarvatud siis Hispaania, Eesti ja Soome.

Ja maksud, mille pärast Slovakkia kogu aeg prantslaste käest pähe saab (tegelt nüüd Sarkozy astus rahandusministri kohalt tagasi, nii et vast edaspidi enam nii palju ei ülbata). Tulumaks 19 %. Lahe ju. Aga kas meil peaminister mitte ei tahtnud seda tulumaksu alandamise kava l?puni viimata jätta? St et jääme 22 peale pidama? V?iks ikka l?puni minna, mis sest et vanad riigid hambaid kiristavad ;)

Pagan, k?ike seda eelöeldut arvesse v?ttes peaks Eesti ikka p?hjamaalaste raha peale panustama. Ma hellitan vaikselt lootust, et äkki Volvo v?i Saab tahavad kunagi Eestisse oma tehase ehitada. Oleks meil ka midagi ette näidata.

Järgmine kord kirjutan, mis siin halvem on, kui Eestis :)

3 Comments:

  • At 11:50 AM, Blogger miisu said…

    kuidas sa slovakki sattusid? mis tööd teed seal ja millal kodukanti?

     
  • At 7:58 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Mirjam teab, mis eestis parem kui slovakkias - pealinna restoranis ei plahvata pommid ;) Aga räägi, mis seal siis juhtus ja kus täpselt ja nii. Täitsa karm lugu tundus raadiost kuuldes.

     
  • At 10:18 PM, Blogger Triin said…

    Kusjuures ma pole mingist pommist kuulnud. Tegelt kuulsin nende prantslaste käest, kes prantsusmaal uudiseid kuulasid ja samasuguse küsimuse esitasid. Mu meelest igatahes kesklinnas see ei toimunud.

    Ja igatahes kahtlustan maffias?da, sest maa-aluseid on siin ka oluliselt rohkem kui Eestis. Eestis on nad enamvähem j?udnud üksteist maha nottida, siin on veel l?pp jäänud :P

     

Postita kommentaar

<< Home