elu pariisis

neljapäev, juuni 17, 2004

N2ide venelikust asjaajamisest ja korrast. Mul on kyll passis Venemaa viisa. Aga see on selline trikiga viisa, et lubati yks kord maale tulla, aga v2lja enam ei saa. Selleks tuleb yks teine, v2ljas6idu loaga viisa taotleda. Hea, et ma oma uhke viisaga ja t2htsa n2oga reedel lennujaama ei l2inud. Eile sain alles teada, et mind maalt v2lja poleks lastud. Nyyd siis ootan seda v2ljas6iduluba. Uskumatu ikka.
Huvitav, mismoodi nad mind kui Eesti kodanikku siin kinni oleks hoidnud? Ilmselt oleks, sest siin on igasugused asjad v6imalikud. Aga rahvusvahelise 6iguse p6him6tetega see kokku kyll ei k2i.

Kusjuures kui ma viisat taotlesin, siis esimene asi, kui nad seal agentuuris n2gid, et ma Eestist olen, kysisid, et kas mul punane pass on olnud. 6nneks olen ma liiga noor selleks. Aga kui oleks olnud, siis oleks ma pidanud t6estama, et seda punast passi mul enam alles ei ole. No kuidas sa t6estad fakti, et midagi olemas ei ole... Oleks pidanud 2kki tuha ette n2itama, et n2ete, juba 1992. aastal p6letasin 2ra :P

Russkoe kino.
Selle eest saabus eile Moskvasse Tarantino, et avada Moskva filmifestival ja osaleda Kill Bill 2 esmaesitlusel Venemaal. Tehke j2rgi.