elu pariisis

teisipäev, juuni 08, 2004

Niisiis, palun v2ga, uurin parasjagu, kas Vene pankade juhtkonnale ja omanikele registreerimise taotlemisel esitatavad n6uded on piisavad v6i mitte. Vene keel on hullult raske, mul on juba v2ike personaalne s6naraamat koostatud juriidilistest v2ljenditest, mis p2rast kooli meelest 2ra on l2inud. Muuhulgas on siinsetes seadustes defineeritud ka s6nad nagu dealer ja broker, kusjuures s6nad on kirjutatud vene t2htedega diler, broker (kahjuks kirillitsa t2hti te ei n2e, nii et kirjutan ladina t2htedega). Prudential rules oli ka v2ga lahedalt venep2raselt kirjutatud, aga seda ei leia ma praegu yles.

Mind lasti yle piiri, kuigi viisas oli mu eesnimi omandanud kuju TRIN / TPEH. Punasele v2ljakule ei ole ma veel j6udnud. P6hjus v2ga proosaline - laup2eval on siin mingi rahvuslik pyha, Denj Rossii, ja n2dal aega harjutab s6jav2gi seal paraadiks. P2rast 15ndat saab siis k6ige t2htsama koha yle vaadata.

Peale selle olen ma j2reldusele j6udnud, et mu riietusstiil ei ole midagi ekstraordinaarset ega liialt v2ljakutsuvat. Lihtsalt Pariisis k2ivad naised nii halvasti riides, et ma oma punaste kingadega kohe silma torkasin. Siin seevastu olen kui hall hiireke. P2riselt ka. Esimestel p2evadel ma ainult vahtisin suu ammuli, mis tytarlastel seljas on. Nagu moesh6ule oleks sattunud. Ja nii palju Diori ja Louis Vuittoni ei ole ka ka veel varem mitte kuskil t2naval n2inud. Nyyd ma tean, et Diori viimaseaja tendents oma logo v6imalikult suurelt h2sti palju ja igale poole kirjutada on kavandatud m6eldes Vene turule. Siin l2heb see v2ga h2sti peale.

Selle eest kingapoed on siin hullult vinged. K6iki kingi v6iks osta, kui raatsiks, tosse ja susse siin ei myyda :). Muidugi hinnad on k6rgemad kui Pariisis. Nojah, ega k6ike head ka korraga ei saa.

Kuna ma ikka veel ei saa siin to'o'l oma RM postkasti lugeda, siis saatke vahepeal kirjad kas yahoo-aadressile v6i siis mu uuele aadressile triin.tobreluts@ru.pwc.com.