elu pariisis

kolmapäev, juuni 02, 2004

Nüüd on see siis ametlik. Et ma ikka veel ei tea, millal Tallinnasse / Taevaskotta j?uan. Ja et järgmisest nädalast olen Moskvas. PWC Moscow, here I come.

Muidu esmaspäeval käisin Disneylandis. Alguses üldse ei tahtnud minna, sest igasugu Tivoli taolised üritused mulle üldse ei meeldi. Ei ole veel aru saanud, miks peaks raha maksma selle eest, et keegi mind raputab ja südant pahaks üritab ajada. Tuli välja, et Disneyland pole aga mingi Tivoli. Disnikas on hoopis midagi muud. Üks muinasjutt, unistus, ebareaalsus. Kujutage ette, et veedate terve päeva tegelasena Disney multikas, kus värvidest domineerivad roosa ja roheline, päike paistab kogu aeg, muresid pole ja k?igil on kogu aeg hästi l?bus :) Kui mul oleks stress, ma käiks seal iga päev. Täielik pingetemaandaja.

Kusjuures see linnak on minu meelest sama suur kui P?lva linn. Seal on erinevad maailmad: Indiana Jones'i maailm, fantaasiamaailm, metsik lääs, tehnopark jne. K?ik maailmaed olid detailideni välja ehitatud, ei ühtegi stiiliviga, isegi loodust olid nad muutnud nii nagu vaja. Personal kandis vastavaid riideid, atraktsioonid olid temaatilised, autod olid vastavad, super ühes?naga. Mitu korda m?tlesin, et kui kaua pidi küll aega v?tma, et k?ik see valmis ehitada, ja kui palju inimesi pidi selle kallal töötama. Uskumatu koht. Kui ise poleks käinud, ei usuks, et see olemas on.

1 Comments:

  • At 11:18 PM, Anonymous Anonüümne said…

    mirjam: no hea, et Moskvagi, sinna v?iks isegi külla tulla ju :) kui sa seal ikka pikemat aega kavatsed viibida

     

Postita kommentaar

<< Home