elu pariisis

kolmapäev, mai 26, 2004

Kolmapäev, ilma koolita päev. Hommikul lugesin raamatut. Päeval kondasin Viktoriaga mööda linna. Kinno enam ei j?udnud, nii et jätan Kill Bill 2 siis homseks. Et endaga midagi ?htul peale hakata, siis ostsin tomateid ja teismeliste ajakirja. Koju j?udes leidsin aga, et ?htu on osalt juba minu eest sisustatud. Tööl mind ikka veel mäletatakse. Olin usin ja vastasin kirjadele. Tomatid s?in ära, aga ajakiri muudkui ootas kurvalt. Koos minu kingituseks saadud valge teksapükste vööga. Nüüd on aga see m?nus tund tulnud, kus saab voodis ajakirja lugeda.

Kusjuures ma ostan siin alati teismeliste ajakirju. Esiteks on seal juttu, sealjuures mitte ainult tiinekate teemasid "kuidas poistele rohkem meeldida". Ja trendijuttu on kah. Vogue'is, Elles ja muudes poppides ajakirjades eriti muud pole kui pildid. Hmh, kui ma pilte vaadata tahaks, ma ostaks ju Wallpaperi vmt. Moeajakirjast tahaks ikka moodi saada.
Teiseks saab nende teismeliste ajakirjadega alati kingitusi :) Paari nädala tagune saak "Shoppingbag" on vist juba üle Eesti levinud, sest saatsin 2.30 maksvaid ajakirju (koos kotiga loomulikult) ka teile sinna. Täna siis igati vajalik aksessuaar sel kevad-suvel.

Loen ajakirja läbi ja kirjutan siis, mida suvel selga tuleb panna ja mis täitsa out on.