elu pariisis

teisipäev, jaanuar 04, 2005

Ma käisin vahepeal suusatamas. Seekord Austrias, Kitzbühel'es. Kui 21. jaanuar näidatakse telekast Hannenkammeni kiirlaskumise v?istlust, siis seal ma just olingi.

Aga ühest teisest asjast. P?him?tteliselt neljast suusa?petajast, kes mul on olnud, on ainult 1 vastanud klassikalisele suusa?petaja mudelile: pruun musklis poiss, kes suusataks kui noor jumal. K?ige esimene oli hoopiski tüdruk. Viimased kaks aga nii 50ndates tüübid (jajah, mul oli ühe nädala jooksul kaks ?petajat). Esimene oli selline väike ja ?llek?huga inglane, viskas pidevalt nalja. Kuna minuga samas grupis olid iirlastest noored, kes pidevalt itsitasid iga asja peale, siis see esimene pool nädalast oli hullult naljakas.

Ja teine oli itaallane, kellest poleks aga kunagi uskunud, et ta itaaliast pärit on: ligi 2 m pikk, blondi hobusesaba ja siniste silmadega. Ja selline hästi rahulik ja cool. Aga ega ta vist eriti Itaalias oma aega ei veeda, sest 4 kuud pidi ta iga aasta Kitzbühel's veetma ja siis suvel s?idab Kagu-Aasiasse scuba-diving (snorgeldamine?) tunde andma. Ja vahepeal vist s?idab rattaga mägedes kah. Igatahes oli ta väga kurb selle üle, mis Indoneesias ja Tais juhtus. Aga muidu oli ta vist k?ige parem ?petaja, kes mul on olnud. Ta parandas k?iki mu vigu, ka k?ige väiksemaid. Nt käsi tuleb 5 cm ees pool hoida, püsti t?ustes ei tohi ülakeha t?sta, vaid aint jalgadest liikuda jne. Ja minuga ühes grupis olid, arvake, arvake... Tüüp Tuneesiast (P?hja-Aafrika), kellel seal 2 elektroonikatehast on ja kes oli oma perega talvisel koolivaheajal suusatama tulnud. Perekond Austraaliast, kes olid koos perega suvist koolivaheaega Euroopas veetmas. Nad väitsid, et kui nad Tokyost Londonisse s?itsid, siis s?itsid üle Eesti kah. Vist täitsa v?imalik. Üks portugallane oli kah.

Noh, v?ibolla veebruaris siis jälle veab rohkem nende suusa?petajatega.

1 Comments:

  • At 9:45 AM, Blogger miisu said…

    kusjuures, meil sel talvel polegi ?iget suusailma olnud siin :/)
    kogu aeg on vihmane ja +5 kuni +7. tegelikult mulle meeldib selline talv märksa enam, sest siis ei külmeta varbad :D

     

Postita kommentaar

<< Home