elu pariisis

reede, jaanuar 28, 2005

Meil tuli lumi maha. Juhuu! Saingi l?puks kasuka selga. Varem oli ikka kogu aeg plusspoolel temperatuur, aga nüüd juba 4 päeva alla nulli. Ja lund tuli ikka kamaluga (slovaki keeles nad ütlevad "paksult lund sadama", eile ?ppisin). Mu meelest on hästi lahe ilm, ei ole liiga külm (- 5), ilus puhas lumi, päevad lähevad ka järjest pikemaks.

Kuigi mu slovakist s?brad rääkisid, et jaa-jaa, Slovakkias sajab talvel lund, siis tundub, et tegelikkuses on see lume maha tulek ikka täielik katastroof. Pooled autod mu maja seisavad juba mitmendat päeva, omanikud üldse ei vaevugi neid lumest välja kaevama. Liikluskaos oli eile hommikul ikka totaalne. Ja see - 5 tundub neile ka ikka külm mis külm. Nojah... päris talvest ei tea nad siin Bratislavas ikka midagi... -5 on ju ilus soe talveilm.

Tegelt ilmateadet vaatasin, ja Tatrates on ikka -15 ja suusakeskustes kohati lumepaksus 1,5 meetrit. Äge.

1 Comments:

  • At 9:29 AM, Blogger miisu said…

    meil on siin ikka suur pakane. olen ka kasukat saanud kanda :)
    meil olid talikad küll sel nädalavahetusel, ma ei käinud. polnud suurt seltskonda ja ma ei viitsinud ka minna... aga kuulsin, et maksupoliitikutel oli vinge film tehtud, kus ka meie talipoiss tegi debüüdi inglina :) seal oli veel ahistatud seda valvelaua kutti :D kes oli mpo marekiga meestevahetust teinud, ehk siis 1 päev ametid vahetanud jne. selle filmi peaks sebima :)

     

Postita kommentaar

<< Home