elu pariisis

teisipäev, november 28, 2006

Märks?nad

Mulle jätkuvalt hullult meeldib Luxembourg. Nii linn kui maa.
Ecofin'i päevad (täna nt) on igavad.
Ma ootan j?ule, hullult. Mul on juba täielik unelm valmis unistatud sellest, kuidas Taevaskojas on paks lumi maas ja saab suusatamas käia ja metsas ja koertega mängida ja verivorsti süüa.
Siis ma unistan veel sellest, kuidas ma saan Tallinnas kvaliteetseid eesti riideid osta ja eesti disaini osta ja Kumusse (kujutage ette, Kumul polegi veel oma veebilehte. Kas keegi teab, kui kaua nad lahti on?).
Kolmandik järjekordsest Mongoolia sessioonist saab täna juba läbi (9 päeva veel). Äge :)
Ma kirjutasin täna vist k?ige pikema prantsusekeelse jutu oma elus - 1 arvutilehekülg. Keegi peab pärast vead ka üle vaatama.
Ma sain Sirlilt meili. Uskumatu.

2 Comments:

  • At 11:33 AM, Anonymous Anonüümne said…

    ehk on abiks

    http://www.ekm.ee/kumu.php

     
  • At 6:11 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Haa, selge, Eestisse tuled. Paluks meile siin maal :p ka ajagraafikust ja liikumistrajektooridest teada anda. Sest see on juba üle m?istuse, kui kaua pole apdeitti teinud.

     

Postita kommentaar

<< Home