elu pariisis

esmaspäev, oktoober 16, 2006

Lollidel veab :)

Ma t?esti ei tea, millega ma selle ära teeninud olen, aga viimase nädalaga olen ma täitsa mitu kingitust saanud, mida ma üldse oodatagi ei osanud. Eelmine laupäev, kuigi tegu ei olnud üldse minu sünnipäevaga, sain ikkagi kingituseks imepehme kashmiirvillast salli, sellise ilusa roosa, mida ma nüüd juba nädal aega kandnud olen. Kujutage ette salli, mis mitte kunagi mitte üldse ei torgi… Ma pean vist oma uue mantli ka sellise ostma, et uue salliga sobiks.
Lisaks saatis keegi tshehhi ekspert, keda ma elus näinudki pole, mulle eriti vinge uue seljakoti. See polegi oluline, et mu vana seljakott k?igi suviste matkamistega juba peaaegu auklikuks on kulunud, aga see uus on ikka eriti uhke tuhande tasku, joogipudelitasku, pliiatsitasku, vihmakatte ja k?igi muude vajalike vidinatega. Ilus ka veel. Vahel lihtsalt ise ka ei usu. Nüüd on vähemalt kekkamised kekatud :)