elu pariisis

neljapäev, märts 09, 2006

Blogimislaine on umbes sama kaugel kui tsunaami...
Sest see Brüsseli talv viskab hullult üle. Kuigi, t?esti-t?esti, täna ei sajagi enam lund, vaid hoopis vihma ja on nii 5 kraadi sooja. Päiksest muidugi ei paista. Aga ma ei julge loota, et see kevadet v?iks tähendada.

Sünnipäeva tulemusel olen saanud 1 kaelakee, 1 käev?ru v?rra rikkamaks, muidugi mitte unustades akutrelli, ühe arvuti v?rra vaesemaks, aga viimane on ka juba asendatud.

Mul on täna kontoripäev, mis tähendab, et ma peaks kirjutama ühte ilgelt vastikut ?udsalt igava koosoleku memo (peaaegu on valmis), ja tegema tuhandeid telefonik?nesid belgacom'i ja muudesse tähtsatesse asutustesse. Viimane on eriti tüütu tegevus, sest neile peab jälle k?ike otsast peale hakkama seletama. L?puks tuleb meelde, et mu viimase kuu aruannegi on veel tegemata (mitte minu süü), nii tüütu.

Ma t?esti ei viitsinud eile minna Parlamenti deporteeritute filmi vaatama, kuigi MEP THI ise kutsus k?iki, sest mul on kodus neid deporteeritud juba oma jagu. Selle asemel väike sport. Järelkajast v?is kuulda, et snäkina pakuti EP-s shampust ja kartulikr?pse... Ma ju teadsin juba eelmisest korrast, et k?ige halvema /vähema söögiga üritused toimuvad Parlamendis, nii et ?igesti tegin.

Muidugi k?ige tähtsam uudis on see, kuidas ma vabariigi aastapäeval Viinis ballil käisin, laenatud kleidis, nagu Tuhkatriinu, aga äge oli ikkagi. Kingad jäid ka alles :)

1 Comments:

  • At 8:39 PM, Blogger Maarja said…

    Rääkides su lauseehitusest - komade panemine on muutnud sul väga n?rgeks kohaks, pisut raske lugeda, kui aus olla.

     

Postita kommentaar

<< Home