elu pariisis

kolmapäev, jaanuar 25, 2006

Eilne "eesti aeroobika" oli eriti naljakas tund, kus pidi küünarnukiga tallaaluseid sügama ja paarilise jalga raputama, tal suurest varbast kinni v?ttes.
Täna on ka eriti naljakas, sest ilmselt tänu spordiriiete väel ?ues ringilippamisele tahab mu ninna nohu tulla. Pean vist koju teed jooma minema. Mmm, lapsang souchong, v?i mis ta mul ongi, eriti hea.
Viinis Anneli Peebot ma kuulama ei j?udnudki, aga pühapäevaks on mul E. Klasi juhatatava kontserdi piletid juba olemas. Tegelt toimub siin Brüsselis hullult palju igasugu vingeid üritusi, aga k?igele ei saa ?igel ajal jaole. Vahel on ajaplaneerimisega ka raskusi. Ausalt öeldes on mu probleemiks ka vist see, et ma kesklinna peaaegu üldse ei satugi. See nurk Etterbeekist, kus me elame, meenutab ka järjest rohkem sellist ontlikku küla, hästi rahulik ja vaikne. Hea, et see kirikukell ikka akna taga lööb, saab hommikuti hiljemalt kl 8 voodist välja.

1 Comments:

  • At 5:14 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Ise pidid minu ka kaasa v?tma, kui aeroobitsemiseks läheb.

     

Postita kommentaar

<< Home